Primăria oraşului Techirghiol a finalizat implementarea celei mai importante componente a proiectului “Îmbunătăţirea furnizării serviciilor publice în cadrul Primăriei Techirghiol”. Proiectul a fost finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013. Valoarea totală a proiectului a fost de aproximativ 1,2 milioane lei, din care peste un milion a reprezentat valoarea nerambursabilă din Fondul Social European. “Obiectivul general al proiectului a fost creşterea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice în cadrul Primăriei Techirghiol, care a fost îndeplinit. În urma implementării proiectului de finanţare a rezultat un Ghişeu electronic funcţionabil, 5 module de instruire pe temele: Dezvoltare durabilă, Egalitate de şanse, Procesul de management al documentelor, Management financiar, Achiziţii publice, un Studiu de evaluare a impactului rezultatelor proiectului, 15 certificate de absolvire recunoscute CNFPA”, a declarat primarul oraşului Techirghiol, Adrian Stan. Implementarea proiectului de finanţare a avut ca scop reducerea timpului de livrare a serviciilor publice din cadrul Primăriei Techirghiol prin combinarea activităţilor de formare profesională cu iniţiative de simplificare administrativă. “Vorbim despre un control al cetăţenilor asupra petiţiilor pe care ei le depun la sediul primăriei. Practic, orice locuitor al oraşului poate verifica unde se află cererea depusă de el şi în ce stadiu se află. În acest fel, funcţionarii Primăriei nu mai pot spune că documentele se află la primar pentru a fi semnate, când ele, de fapt, se află prin cine ştie ce sertare”, a spus primarul.