Servicii publice mai transparente

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cumpăna

Servicii publice mai transparente

Administrație 23 Iunie 2011 / 00:00 709 accesări

FACILITĂŢI. De acum înainte, angajaţii Primăriei Cumpăna vor lucra mult mai transparent şi mai eficient datorită proiectului care a fost implementat de administraţia locală. Primăria Cumpăna a organizat ieri o conferinţă de presă în cadrul căreia a anunţat finalizarea implementării proiectului „Transparenţă şi eficacitate - Îmbunătăţirea şi modernizarea relaţiei cu locuitorii comunei Cumpăna prin introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor în cadrul Primăriei“. Primarul Mariana Gâju a declarat că UE, prin Fondul Social European, a alocat 980 de mii de lei pentru implementarea proiectului, iar administraţia locală a contribuit cu 20 de mii de lei. „Beneficiile sunt majore după implementarea acestui proiect. Am reuşit să punem la punct un sistem informatic prin care s-a redus cu peste 20% timpul consumat pentru căutarea şi regăsirea documentelor. Prin instruirea personalului şi specializarea lui în utilizarea sistemului informatic s-a redus cu 20% timpul de răspuns la petiţii, audienţe şi solicitări de informare, iar prin reorganizare şi prin implementarea registraturii electronice şi a gestiunii documentelor s-a redus cu 20% timpul de rezolvare a unei solicitări“, a declarat Gâju.

PERSONAL INSTRUIT. Prin implementarea proiectului s-a urmărit creşterea calităţii şi eficacităţii serviciilor publice furnizate de către Primărie prin implementarea unui sistem modern integrat de management al documentelor şi prin modernizarea activităţii de lucru cu contribuabilii (livrare informaţii şi servicii prin Portal şi Infochioşc). „Concret, contribuabilii din Cumpăna vor putea să depună documentele necesare pe internet, fără a mai fi nevoie să se deplaseze la Primărie. La fel va fi şi cu cererile pentru documentele de care oamenii au nevoie să le fie eliberate“, a mai spus Gâju, care a adăugat că în acelaşi timp se va merge şi cu registratura clasică până când cumpănenii se vor obişnui cu noul sistem. De asemenea, timp de un an, cât a durat implementarea proiectului, 47 de angajaţi ai Primăriei Cumpăna au fost instruiţi. Şi cum niciun proiect prin care se urmăreşte eficientizarea lucrului cu publicul nu se poate implementa fără achiziţionarea de aparatură care să faciliteze derularea, Primăria a cumpărat 15 calculatoare, câte unul pentru fiecare compartiment, două servere şi trei imprimante multifuncţionale.



12