Dacă nu cu mult timp în urmă băncile deţineau orice record la capitolul reclamaţii, reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunţă o răsturnare de top. Locul lor a fost preluat de serviciile de telefonie fixă şi mobilă, cu 938 de reclamaţii. Pe următorul loc se clasează serviciile de furnizare a energiei termice, cu 909 reclamaţii, apoi serviciile de televiziune prin cablu şi prin satelit, cu 902 reclamaţii, serviciile de furnizare a energiei electrice, cu 865 reclamaţii. Au primit reclamaţii şi serviciile de furnizare a Internetului, serviciile de furnizare a gazelor naturale, serviciile financiare de credite bancare, produsele electronice şi electrocasnice şi terminalele mobile. Şi la Constanţa topul aproape că se respectă, potrivit comisarului şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorului Constanţa, Dionisie Culeţu. „Avem reclamaţii numeroase la adresa furnizorilor de energie electrică, cablu şi telefonie, telefonie mobilă. Nici la Constanţa nu mai sunt în top băncile. S-a ajuns la un echilibru, legislaţia în vigoare fiind înţeleasă”, susţine Dionisie Culeţu.