ACTIVITATE PERTURBATĂ, SPAŢIU INSUFICIENT De acum înainte, cetăţenii din Adamclisi care trebuie să depună sau să obţină documente sau au nevoie de vreo informaţie direct de la Primăria din comună vor avea surpriza să constate că sediul administraţiei locale a fost extins, iar activitatea este cu mult aerisită. Primarul comunei, Anton Burcea, spune că amenajarea a încă câteva încăperi a prins bine în special secretarului şi viceprimarului comunei, pentru că ei îşi desfăşurau activitatea într-un singur birou. „Sunt cetăţeni care vin cu diverse probleme la secretar, iar alţii la viceprimar. Întâlnirile cu oamenii nu se mai puteau ţine aşa. Mai mult, activitatea Primăriei era perturbată atunci când trebuia să organizăm şedinţe de Consiliu Local, pentru că de fiecare dată trebuia să eliberăm un birou”, a declarat primarul.
PRIMĂRIE MODERNIZATĂ Proiectul de extindere a Primăriei a vizat construirea a încă două încăperi, una pentru amenajarea grupurilor sanitare interioare şi alta pentru depozitarea arhivei. La cele două camere se adaugă încă una în care funcţionează un birou. „Înainte de extindere aveam trei încăperi relativ mici, un spaţiu insuficient pentru derularea întregii activităţi a administraţiei publice locale. Mai întâi am amenajat camera cu noile grupuri sanitare interioare şi apoi arhiva. Înainte aveam toalete vechi în curte şi nu ne încadram în normele europene care se cer odată cu intrarea în Uniunea Europeană, iar documentele Primăriei nu erau depozitate într-o cameră specială”, a declarat Burcea, adăugând că lipsa banilor l-a obligat să efectueze lucrările de extindere pe etape. Ultimele lucrări s-au efectuat la noul birou în care acum îşi desfăşoară activitatea viceprimarul.