Cosmote România a lansat un serviciu de telefonie fixă pentru companiile medii şi mari, care îşi pot astfel optimiza costurile de comunicare între numerele de telefon mobile şi fixe, a anunţat, ieri, operatorul. „Tendinţele de pe piaţă arată că aceste tipuri de clienţi (companiile - n.r.) sînt interesate de soluţii integrate de comunicare, care să le eficientizeze în mod real costurile în acest domeniu. În plus, prin intermediul Cosmote Private Wire, clienţii pot configura conturile individuale de telefonie fixă şi mobilă în funcţie de nevoile fiecărui angajat”, a declarat Isabela Furtună, Postpaid Market Development & Retail International Offering Department Manager în cadrul companiei. Clienţii corporate au posibilitatea să contracteze serii de cîte zece sau 100 de numere fixe sau multipli ai acestora, în funcţie de necesităţile lor de comunicare. Serviciul permite utilizatorilor să îşi integreze soluţiile de comunicare între flotele mobilă şi fixă, să ofere aceeaşi extensie pentru un număr de telefon fix şi mobil al aceluiaşi utilizator. Totodată, poate fi alocat un sistem de numere scurte în companie sau poate fi restricţionate/permise diverse tipuri de apeluri atît de la posturile fixe, cît şi de la cele mobile. Operatorul a raportat, după primele opt luni, o creştere de 59% pentru traficul generat de utilizatorii corporate comparativ cu perioada similară a anului trecut, ca urmare avansului înregistrat pe acest segment.