Sesiune de comunicări metodico-ştiinţifice a cadrelor didactice

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Sesiune de comunicări metodico-ştiinţifice a cadrelor didactice

Politică 24 Mai 2006 / 00:00 2139 accesări

Casa Corpului Didactic (CCD) Constanţa, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ), demarează, în această săptămînă, sesiunea de comunicări metodico-ştiintifice a cadrelor didactice din învăţămîntul preuniversitar constănţean "Colocvii didactice". Ajunsă la cea de-a XIV-a ediţie, manifestarea se desfăşoară anul acesta sub genericul "Calitatea în educaţie - o provocare europeană". Cadrele didactice au astfel încă un prilej de a îşi exprima punctele de vedere asupra unui concept care orientează preocupările în învăţămînul preuniversitar românesc, puncte de vedere al căror suport este chiar practica didactică, realitatea de fiecare zi. Peste 330 de participanţi au anunţat teme interesante, pe care le vor prezenta în una din cele 11 secţiuni ale Colocviului. Sesiunea începe vineri, 26 mai, cu dezbaterea "Comunitatea şi şcoala - ca echipă" şi continuă cu temele "Informare vs. formare în devenirea elevului", "Finalitatea educaţiei: calitatea personalităţii elevului", şi multe alte teme. O secţiune special adresată profesorilor psihologi din cabinetele şcolare, în coordonarea Centrului Judeţean de Asistenţă Psihopedagogică, va avea loc joi, 25 mai 2006. "Faptul că cel mai mare număr de lucrări se regăseşte în secţiunea ar putea fi considerat extrem de încurajator, ca un semnal că dascălii constănţeni sînt preocupaţi de a trece accentul de pe informaţie pe formarea elevului ca principală cale de a asigura cadrul dezvoltării unei personalităţi capabile de transferuri conceptuale, de analiză şi argumentare şi, pe cale de consecinţă, spre autonomie", a declarat purtătorul de cuvînt al CCD, prof. Mihaela Roşulescu.



12