Show-uri de imagine pentru „devoratorii” de publicitate

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Show-uri de imagine pentru „devoratorii” de publicitate

Monden 16 August 2010 / 00:00 432 accesări

Pasionaţii de reclame aflaţi în weekend pe litoral au ales să se răcorească în plăcuta adiere a brizei şi să se delecteze cu proiecţiile din cadrul show-ului de imagine „Noaptea Devoratorilor de Publicitate” (NDP). Spectacolul de imagine semnat de Jean Marie Boursicot le-a oferit „devoratorilor de publicitate” posibilitatea să savureze, până la orele dimineţii, 360 de reclame din 54 de ţări. Săptămâna trecută, startul la vizionat clipuri publicitare a fost dat în staţiunea Mamaia, vineri seară, pe plaja Neptun TV Life Zone, reclama continuându-şi periplul şi a doua zi, concomitent, în Mangalia şi Eforie Nord.

Prezent la deschiderea evenimentului, precedat de un frumos spectacol pirotehnic, care a încheiat seara de sâmbătă a Festivalului „Mangalia”, primarul oraşului, Mihai Claudiu Tusac, a declarat: „O zonă turistică fără astfel de evenimente, care să ofere divertisment de calitate turiştilor, este o zonă fără viitor. Mulţumesc organizatorilor NDP fiindcă au ales Mangalia pentru desfăşurarea unui astfel de eveniment”.

Anul acesta, „Noaptea Devoratorilor de Publicitate” (NPD) are, în premieră, o temă care a fost dedicată ecologiei, „Natural Advertisting”, în cadrul celei mai lungi pauze publicitare fiind proiectate o serie de spoturi Eco. „Ediţia 2010 a NDP, deşi în condiţii de extremă recesiune, şi-a atins acel scop nobil de a ajuta oamenii să înţeleagă cât de important este să gândească ecologic”, a spus organizatorul evenimentului, Cezar Petrovici.

Show-ul NPD, al cărui producător general este Dan Chişu, este organizat de Asociaţia Film România, în parteneriat cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului-Litoral Dobrogea, fiind susţinut de Organizaţia Ecologistă Mare Nostrum, Centrul pentru Resurse Civice şi Asociaţia Environ.

Şi în weekend-ul care tocmai s-a încheiat, „devoratorii de publicitate” care au participat la tombolele organizate în cadrul celor trei spectacole au câştigat excursii la munte şi în Delta Dunării, precum şi tablouri cu tematică publicitară, care confirmă statutul de artă al unor clipuri care au făcut istorie.

NDP îşi va continua itinerariul, în acest sezon estival, în Costineşti şi la Constanţa, cu noi tombole, entuziasm şi surprize.



12