Sindicaliştii din învăţămînt au declarat că amendamentele trimise de ei la Codul educaţiei nu au fost cuprinse în forma finală a legii, urmînd a se reuni pentru a analiza în profunzime documentul şi pentru a elabora o nouă listă de propuneri care să fie trimisă în Parlament. „Am sesizat în Cod o serie de inadvertenţe, în special legate de Statutul personalului didactic, cum ar fi că funcţia de “profesor educator” şi cea de “institutor” au aceleaşi caracteristici în ceea ce priveşte studiile pe care trebuie să le aibă titularii acestora. La fel şi în privinţa descentralizării, care s-a transformat radical de la proiectul de lege iniţial la ce e acum, ajungînd să nu se mai realizeze decît la un nivel teoretic”, a precizat secretarul general FEN, Constantin Ciosu. Sindicaliştii spun că vor încerca să aducă modificări prin amendamentele pe care le vor trimite în Parlament zilele acestea. Federaţia “Spiru Haret” şi Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţămînt s-au reunit în şedinţe, pentru a decide ce amendamente să aducă Legii educaţiei.