Smart în SUA, în 2008

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Smart în SUA, în 2008

Monden 29 Iunie 2006 / 00:00 985 accesări

Compania DaimlerChrysler, al cincilea mare contructor de automobile la nivel mondial, va lansa, în Statele Unite, modelul de miniautomobil Smart cu două locuri, în anul 2008, au declarat, miercuri, surse din companie. Reprezentanţii Daimler au refuzat să comenteze informaţiile, dar au anunţat anterior că o decizie în sensul lansării modelului pe cea mai mare piaţă auto din lume urma să fie adoptată la sfîrşitul lunii iunie. Compania urmăreşte obţinerea unor vînzări de circa 20.000 de unităţi anual, în SUA, consumatorii ţintă fiind localizaţi în zonele urbane din est şi vest. O astfel de cifră ar reprezenta aproximativ jumătate din vînzările mărcii rivale Mini, produsă de BMW.

Automobilele Smart sînt vîndute, în prezent, în 36 de ţări, iar Italia este cea mai mare piaţă pentru această marcă, cu vînzări anuale de 40.000 unităţi. Iniţial, Daimler urmărea lansarea mărcii în SUA cu un model offroad, dar a renunţat la această strategie, în contextul avansului pierderilor Smart. Compania a aprobat, în luna martie, un plan de restructurare al diviziei, care prevede disponibilizări şi stoparea producţiei modelului cu patru locuri. Smart previzionează trecerea pe profit în anul 2007, iar în primele cinci luni ale acestui an, vînzările diviziei au scăzut cu 21,5%, la 49.400 de unităţi.



12