Avantajul Snapchat este că a fost gândită ca o platformă dedicată pentru media vizuală.
Potrivit celor mai recente date, utilizatorii Snapchat au trecut de pragul de 7 miliarde de vizualizări zilnice ale videoclipurilor postate pe această platformă digitală, fiind vorba de o creștere cu circa 5 miliarde de videoclipuri vizualizate zilnic în mai puțin de un an de zile.
Utilizatorii au posibilitatea să coreleze videoclipurile care sunt apoi disponibile pe rețea și pentru alți utilizatori o perioadă de 24 de ore.
Vizualizările conținutului video reprezintă scopul suprem de atins pentru serviciile digitale precum YouTube al Google sau Facebook, mai ales că fiecare companie țintește încasări și mai mari din publicitatea online. Cei de la Snapchat lucrează în prezent la o tehnologie de implementare a reclamelor online prin care brandurile să-și livreze singure reclamele prin intermediul platformei digitale. Snapchat are peste 100 de milioane de utilizatori activi zi de zi, iar 60% din cetățenii americani cu vârste cuprinse între 13 și 34 de ani care posedă un telefon mobil folosesc această aplicație mobilă.