Soţia prinţului William, mai influentă ca Michelle Obama

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Soţia prinţului William, mai influentă ca Michelle Obama

Monden 03 Iunie 2011 / 00:00 534 accesări

Catherine Middleton, care a depăşit-o în eleganţă pe Michelle Obama la întâlnirea oficială dintre cele două, a depăşit-o pe Prima Doamnă a SUA şi la puterea pe care o are asupra vânzărilor ţinutelor pe care le poartă. De la logodna ei cu prinţul William, tot ceea ce poartă ducesa de Cambridge se vinde în câteva minute, acest lucru rivalizând doar cu impactul pe care Michelle Obama îl are asupra industriei de îmbrăcăminte. Rochia Reiss Shola pe care Kate a purtat-o la întâlnirea cu Prima Doamnă a SUA este cel mai puternic exemplu pentru a demonstra acest lucru. Imediat ce fotografiile cu ducesa de Cambridge au apărut online, producătorul de haine a început să expedieze rochiile în valoare de 340 de dolari la fiecare minut, iar traficul pe site-ul companiei a crescut cu 500% înainte ca acesta să se blocheze. Deoarece stocul de rochii a fost epuizat, versiuni ale acesteia s-au vândut pe eBay cu sume de până la 1.000 de dolari, iar traficul pe site-ul companiei Reiss a rămas cu 200% mai mare decât în mod normal.

Frenezia creată de rochia purtată de Catherine Middleton aminteşte de impactul avut de ţinuta J Crew purtată de Michelle Obama la emisiunea Tonight Show în 2008. Totuşi, ţinuta purtată de Prima Doamnă a SUA a făcut ca traficul pe site-ul ce o vindea să crească doar cu 64%. Catherine Middleton are un impact asupra vânzărilor tuturor ţinutelor pe care le poartă. Acelaşi efect al vânzărilor a fost creat şi cu rochia Reiss pe care a purtat-o în fotografiile de logodnă şi cu rochia albastră în valoare de 50 de lire pe care a purtat-o a doua zi după nunta cu William. Chiar şi ţinutele de designer pe care Catherine Middleton le alege se vând ulterior foarte bine. De exemplu, rochia Issa pe care a purtat-o la anunţarea logodnei, în valoare de 399 de lire, s-a vândut în câteva ore, iar stocul paltonulului Burberry în valoare de 650 de lire pe care l-a purtat în luna martie s-a epuizat la o zi după eveniment.

Anul trecut, Michelle Obama a fost numită ”femeia de trei miliarde de dolari” atunci când stocul unei companii s-a epuizat după ce aceasta a fost fotografiată purtând creaţiile sale. Analiştii financiari au descoperit că Prima Doamnă a SUA creşte valoarea economică a brandurilor pe care alege să le poarte cu 2,7 miliarde de dolari. Aceştia au estimat că o singură apariţie ar putea genera venituri de 14 milioane de dolari pentru o companie.



12