SPIT, la competiția „Inovație și calitate în sectorul public“

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

SPIT, la competiția „Inovație și calitate în sectorul public“

Politică 22 Noiembrie 2014 / 00:00 574 accesări

După un an de muncă, reprezentanții administrațiilor locale, dar și ai instituțiilor publice care s-au întrecut în a elabora proiecte care să simplifice lucrul cu publicul vor afla cine sunt câștigătorii din acest an ai conferinței internaționale „Inovație și calitate în sectorul public“. Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) va prezenta și premia în perioada 26 - 28 noiembrie 2014, la Hotel Rina Vista, în Poiana Braşov, exemplele de bună practică înscrise în „Competiţia celor mai bune practici în administraţia publică din România“, derulată de ANFP în perioada mai - august 2014, fiind acordate nouă premii şi trei menţiuni. Un punct de interes va fi constituit de organizarea dezbaterii cu tema „Dialogul social pentru funcţionarii publici: provocări şi perspective“, activitate în cadrul proiectului „Îmbunătăţirea dialogului social pentru funcţionarii publici“, dezvoltat în parteneriat de către ANFP, Asociaţia Norvegiană a Autorităţilor Locale şi Regionale (KS) şi Asociaţia Municipiilor din România. Printre alte instituții care își vor dovedi eficiența în relația cu publicul se numără, pentru al patrulea an la rând, și Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța. Anul acesta, serviciul din cadrul Primăriei Constanța a ieșit pe piață cu o aplicație ce le permite constănțenilor să-și plătească taxele și impozitele de pe telefonul mobil. Rămâne de văzut dacă inițiativa SPIT va fi apreciată ca inovatoare și eficientă.



12