Standardele de calitate şi cost pentru descentralizate, în lucru

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Standardele de calitate şi cost pentru descentralizate, în lucru

Administrație 07 Septembrie 2009 / 00:00 447 accesări

Ministerul Administraţiei şi Internelor (MAI) şi Ministerul de Finanţe vor coordona elaborarea standardelor minime de calitate şi cost pentru descentralizate, urmînd ca, pînă la 30 septembrie, să se stabilească structurile aferente a nouă ministere cărora li se vor aplica aceste standarde. Potrivit Hotărîrii de Guvern nr. 961/2009, publicată în Monitorul Oficial, Ministerul Administraţiei şi Internelor va coordona grupurile de lucru pentru elaborarea standardelor minime de calitate şi de cost, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice şi în colaborare cu autorităţile publice locale. Standardele în cauză urmează să fie aprobate, separat, prin hotărîre a Guvernului, la propunerea ministerelor sau a celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu avizul MAI. Chiar dacă ministerele sînt obligate să stabilească pînă pe 30 septembrie pentru care dintre serviciile publice descentralizate se vor elabora standarde minime de calitate şi standarde minime de cost, raportarea stadiului elaborării respectivelor standarde se va realiza lunar de către MAI, Guvernului. Nouă ministere vor elabora standarde minime de calitate şi de cost, respectiv Ministerul Administraţiei şi Internelor, Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii, Ministerul Sănătăţii, Ministerul Culturii, Ministerul Mediului, Ministerul Transporturilor, Ministerul Agriculturii şi Ministerul Tineretului şi Sportului. Hotărîrea de Guvern aprobă totodată şi ghidul după care vor fi stabilite aceste standarde de calitate şi cost.



12