Staţiunea Mamaia, promovată în Rusia

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Turism de distracţie

Staţiunea Mamaia, promovată în Rusia

Eveniment 21 Martie 2013 / 00:00 703 accesări

În perioada următoare, cetăţenii Federaţiei Ruse vor avea ocazia să afle mult mai multe informaţii despre atracţiile turistice oferite de ţara noastră. Potrivit declaraţiilor vicepreşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu, România va intensifica promovarea pe piaţa rusă, urmărind o creştere a numărului de turişti cu 30% pe an. „Vrem să atragem în România cât mai mulţi turişti din Federaţia Rusă, dar pentru asta va trebui să intrăm pe piaţă cu o promovare mai agresivă. Potenţialul pieţei ruse este uriaş. Anul trecut au fost în Bulgaria peste 600.000 de turişti ruşi, iar în Grecia mai mult de un milion”, a spus Matichescu, cu ocazia participării la Târgul Internaţional de Turism din Moscova (Rusia), derulat până pe 23 martie. Vicepreşedintele ANT a precizat că Rusia ocupă locul 5 în Europa ca ţară emiţătoare de turişti, iar în ultimii 15 ani are a treia rată de creştere a numărului de turişti care pleacă în străinătate, după India şi China. Pe piaţa rusă vor fi promovate staţiunile balneare şi circuitele culturale, dar şi turismul de distracţie (Mamaia şi Bucureşti). „Ruşii sunt cunoscuţi ca fiind foarte cheltuitori. Ei au o medie a cheltuielilor de 200 de dolari pe zi, în afara pachetelor pe care le plătesc. Pentru atragerea lor în România vom folosi şi metode mai puţin utilizate: intenţionăm să aducem în ţară vedete din Rusia, să facem documentare sau videoclipuri cu ele şi să le prezinte pe posturile lor TV”, a adăugat vicepreşedintele ANT. Potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică (INS), în 2011, numărul ruşilor care s-au cazat în România nu a depăşit 20.000.

Taguri articol


12