Staţiunile turistice, insuficient promovate

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Staţiunile turistice, insuficient promovate

Justiție 23 Februarie 2010 / 00:00 389 accesări

Asociaţia Naţională a Staţiunilor Turistice din România anunţă, într-un comunicat de presă, că este „îngrijorată” de alocările bugetare destinate promovării turismului, respectiv cinci milioane de euro pentru anul 2010, considerând că România are un buget de promovare turistică auster, care ar trebui majorat cu sprijinul Guvernului. Preşedintele ANST, Victor Moraru, a declarat că este imperios necesar ca ţara noastră să-şi promoveze pe plan internaţional potenţialul turistic de mare diversitate, atingerea acestui obiectiv conducând la creştere economică şi la transformarea turismului în motor al economiei româneşti. ANST apreciază ca fiind esenţială participarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului la târgurile de turism din străinătate în vederea prezentării şi valorificării destinaţiilor turistice atractive din ţara noastră, având în vedere imposibilitatea autorităţilor locale din staţiunile turistice şi a operatorilor locali de turism de a promova o regiune turistică românească, din lipsă de fonduri.



12