Strategie de promovare a Cernavodei

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Lansare

Strategie de promovare a Cernavodei

Administrație 30 Mai 2014 / 00:00 678 accesări

Primăria Cernavodă a lansat ieri “Strategia de promovare a turismului în zonă”. Documentul prezintă proiectele administraţiei locale pentru scoaterea oraşului şi împrejurimilor din anonimat. „În principal, noi suntem cunoscuţi în lume datorită prezenţei pe teritoriul nostru a Centralei Nucleare Electrice. Este important acest lucru, dar nu este de ajuns, pentru că oraşul are şi o însemnătate istorică”, a spus primarul Gheorghe Hânsă. El a adăugat că va fi înfiinţat un centru turistic în Cernavodă, prin intermediul căruia vor fi promovate punctele de interes local: cetatea Axiopolis, descoperire arheologică din anul 1898, situată la 4 km de oraş; podul „Anghel Saligny”, cea mai importantă realizare a inginerului Anghel Saligny - inaugurat la 14 septembrie 1895; Muzeul de Istorie şi Arheologie, care găzduieşte grupul statuar format din „Gânditorul” şi „Femeie şezând”, capodopere ale sculpturii neolitice, descoperite la Cernavodă, într-o necropolă de înhumaţie de pe dealul Sofia; precum şi cetatea Capidava, aflată la câţiva kilometri de oraş. De asemenea, în planul administraţiei locale figurează şi construirea, cu fonduri de la bugetul local, a unei nave din lemn, care va fi folosită pentru croaziere pe Dunăre şi pe Canalul Dunăre - Marea Neagră. „Nava este o versiune realistă şi documentată a unei nave antice greceşti cu rame, denumită „Axios“, după numele Axiopolis, un fost oraş antic greco-roman pe Dunăre, la sud de Cernavodă”, a afirmat Hânsă.



12