În vreme ce studenții din toată țara au anunțat că vor să continue protestele în amfiteatre, nemulțumiți de rezultatul discuțiilor cu ministrul Educației, constănțenii spun că încă nu pot spune clar dacă vor continua cu această formă de protest. Totuși, ei spun că vor rămâne solidari cu restul studenților din țară, pentru că cererile lor sunt îndreptățite. ”Îi sprijinim pe colegii noștri. La nivel local însă, luni, 11 mai, voi avea o întâlnire cu rectorul Universității Maritime din Constanța (UMC) și vom încerca să găsim o cale prin care studenții să fie reprezentați 25% la alegerea rectorilor. Am avut sprijinul conducerii, așa că nu cred că vom recurge la ocuparea amfiteatrelor”, a spus președintele Ligii studenților de la UMC, George Albina. El a adăugat că, după discuțiile cu cei din conducerea universității și cu restul membrilor ligii, vor stabili în ce mod se vor alătura protestelor derulate de colegii lor din țară. Liderul Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești din România, Cristi Popescu, a spus după întâlnirea cu ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, că este foarte nemulţumit de rezultatul discuţiei şi că studenţii sunt hotărâţi să-şi continue protestele, mergând până la greva foamei şi neparticiparea la examene. El a adăugat că va lua parte la întâlnirea Federaţiei Studenţilor din Europa şi acolo vor cere federaţiilor din alte ţări să-i susţină şi să li se alăture, pentru ca mesajul lor să fie auzit de cât mai multă lume. Cristi Popescu a precizat că cea mai importantă revendicare a studenţilor este legată de participarea lor la alegerile rectorilor. Studenţii cer includerea lor cu o pondere de 25% în alegerea rectorilor, a decanilor şi includerea, în aceeaşi proporţie, în consiliile departamentelor din facultăţi, locul în care se iau decizii cu privire la curriculă şi planuri de învăţământ. Lista de revendicări a studenţilor cuprinde creşterea finanţării educaţiei şi asumarea reală de către Parlament şi Guvern a alocării a 6% din PIB pentru educaţie, aşa cum prevede legea; creşterea investiţiilor în servicii pentru studenţi: creşterea burselor, în special a burselor sociale, investiţii în construcţii de noi cămine şi cantine şi investiţii în repararea şi modernizarea celor existente; implementarea reală a unui învăţământ centrat pe student, profesorii nemaifiind simpli oratori ai unor cursuri prăfuite de timp, ci cei care creează medii de învăţare pentru studenţi pentru ca aceştia să dobândească abilităţi şi competenţe, învăţând cum să folosescă informaţiile de la curs, nu doar să le reproducă.