Inspectorii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Constanţa au fost asaltaţi, în sezonul care tocmai s-a încheiat, de o serie de reclamaţii din partea turiştilor, cele mai multe venind însă din partea celor cazaţi în staţiunile din sudul litoralului. Comisarul şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Constanţa, Dionisie Culeţu, a declarat că problemele semnalate de turiştii au apărut din cauza personalului insuficient din unele unităţi hoteliere. “Turiştii au semnalat faptul că nu li se serveşte masa într-un timp adecvat, din cauza lipsei de personal, precum şi situaţia precară a camerelor, uneori chiar sub orice critică, tot din cauza lipsei de personal adecvat calificat”, a afirmat Culeţu. Turiştii s-au plâns de igrasia din camerele de hotel, de păianjeni, gândaci, lipsa apei calde, uşi de la baie care nu se închideau bine, instalaţii ruginite, scurgeri înfundate, nerespectarea orei de începere a cazării, existând şi turişti care au aşteptat câte 6-7 ore pentru a se putea caza şi care au fost nevoiţi să aştepte în stradă. “Cele mai multe nereguli au fost în partea de sud, Neptun, Saturn, Jupiter, Venus, mai puţin în Mamaia. Aici au fost alt gen de reclamaţii, pe servicii nealimentare, turişti care nu au fost lăsaţi să-şi aşeze cerceafurile pe plajă; s-au mai reclamat schimbarea tarifelor de închiriere a şezlonguri fără afişarea acestora”, a mai spus Dinosie Culeţu.