Supereveniment Amway, la Maritimo

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
9 martie, între orele 13.00 şi 18.00 Povestea ta Amway... de la simplitate la succes

Supereveniment Amway, la Maritimo

• Demonstraţii şi testări ale produselor de frumuseţe, sănătate, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, şedinţe gratuite de make-up susţinute de specialişti şi tombole cu premii
Eveniment 05 Martie 2014 / 00:00 4471 accesări

Îngrijirea tenului, dar şi a organismului se numără printre principalele preocupări ale femeilor, dar nu numai. După ieşirea din iarnă, tenul trebuie rehidratat pentru a-şi recăpăta strălucirea pierdută din cauza frigului. Pe piaţa românească există mii de produse de înfrumuseţare, însă unele nu pot fi găsite pe rafturile magazinelor. Este şi cazul produselor Amway, prezente în România de 16 ani. Gama largă a companiei, constând în peste 450 de produse de calitate, poate fi achiziţionată doar prin intermediul întreprinzătorilor, dar şi pe www.amway.ro. Duminică, 9 martie, la Maritimo Shopping Center, între orele 13.00 şi 18.00, echipa va prezenta publicului larg compania, produsele şi proiectele sale într-un eveniment-caravană. În cadrul acestui eveniment, reprezentanţii companiei le-au pregătit constănţenilor o zi cu totul specială, în care aceştia vor asista la demonstraţii şi testări ale produselor de frumuseţe, sănătate, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, la şedinţe gratuite de make-up susţinute de specialişti şi tombole cu premii. În plus, cei prezenţi au ocazia să descopere excelente oportunităţi de carieră şi de construire a unei afaceri proprii fără riscuri. Potrivit managerului general Amway România, Ioana Enache, portofoliul mărcilor care vor fi prezentate la evenimentul de la Constanţa include branduri cu renume, printre care Artistry şi NUTRILITE - branduri premium de produse de frumuseţe şi nutriţie, eSpring - brandul numărul 1 din lume în materie de sisteme de tratare a apei, precum şi colecţia de produse de îngrijire a locuinţei Amway Home.

CONSTANŢA, PE LOCUL 3 ÎN TOPUL VÂNZĂRILOR AMWAY Potrivit rezultatelor înregistrate de companie în 2013, Constanţa este pe locul 3 în topul vânzărilor Amway din România. Produsele de frumuseţe şi cele de îngrijire personală sunt primele în topul preferinţelor constănţenilor, generând 40% din totalul vânzărilor. Pe al doilea loc sunt produsele de nutriţie şi de îngrijirea locuinţei, cu 30% din totalul vânzărilor.

Mai multe amănunte privind oportunităţile oferite de Amway, precum şi condiţiile specifice de înscriere în cea mai mare companie de vânzări directe din lume pot fi obţinute în cadrul evenimentului din 9 martie, de la Maritimo Shopping Center, precum şi de pe site-ul companiei: http://www.amway.ro/.

CE BRANDURI PREFERĂ CONSTĂNŢENII Brandurile preferate de consumatorii din Constanţa sunt NUTRILITE (brandul de nutriţie şi wellness numărul 1 în lume) şi gama de produse de make-up premium Artistry. Potrivit reprezentanţilor Amway, în Constanţa, reţeaua locală de întreprinzători este de aproximativ 2.000 de persoane! Constanţa aduce un aport semnificativ la rezultatele naţionale ale Amway. “Un aspect foarte interesant al pieţei locale este faptul că aici, în Constanţa, Amway înregistrează o creştere a numărului de persoane sub 35 de ani care se alătură echipei noastre, în comparaţie cu media de vârstă la nivel naţional sau chiar global (41 de ani). Suntem bucuroşi să oferim oportunităţi de afaceri şi sprijin în dezvoltarea profesională a tinerei generaţii de antreprenori români”, a mai declarat Enache.

“Amway sprijină în mod constant peste 3 milioane de antreprenori, în 100 de ţări, şi 40.000 în România, prin intermediul trainingurilor, experienţei şi produselor de înaltă calitate, pentru ca fiecare dintre aceştia să poată avea o afacere Amway proprie de succes, asemeni fondatorilor, care au pornit această companie în urmă cu mai bine de 50 de ani”, a adăugat Ioana Enache.

Taguri articol


12