Supermodelele anilor ’90 revin în campanii publicitare pentru branduri de lux

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Supermodelele anilor ’90 revin în campanii publicitare pentru branduri de lux

Monden 21 Iulie 2009 / 00:00 443 accesări

Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell şi Claudia Schiffer sînt cîteva dintre fotomodelele celebre care nu numai că au reprezentat imaginea unor branduri, ci au devenit chiar ele branduri de renume. În prezent, la circa 20 de ani de la apogeul perioadei lor de glorie, supermodelele s-au întors în campaniile publicitare ale unor branduri de lux. Această strategie a brandurilor de a apela la celebrităţi din lumea modei şi modelling-ului are legătură cu dorinţa lor de a se defini ca fiind fără vîrstă, dar şi o metodă de a se proteja de scandalurile provocate de unele dintre reprezentantele noii generaţii de modele. Potrivit lui Kay Barron, editor de modă al ediţiei britanice a revistei ”Grazia”, fotomodele din noua generaţie nu au puterea de a-şi impune şi păstra o imagine individuală. ”În acest moment e foarte greu să le diferenţiezi pe tinerele modele care defilează pe podium. Supermodelele aveau o imagine individuală pe care nu au pierdut-o încă. Christy Turlington este la fel de frumoasă acum ca şi atunci cînd avea 20 de ani. Are o imagine care nu a fost afectată de timp şi care atrage pe toată lumea, fiind perfectă ca ambasador de brand”, a exemplificat ea.

Printre celelalte supermodele care au reintrat în atenţia reprezentanţilor marilor case de modă se numără Naomi Campbell, în vîrstă de 39 de ani, care va fi imaginea campaniei de toamnă/iarnă a casei de blănuri Dennis Basso, deşi în trecut a lucrat şi în colaborare cu PETA. Claudia Schiffer, în vîrstă de 38 de ani, care a declarat acum mai mult timp că supermodele, aşa cum au fost în trecut, nu mai există, este în prezent imaginea brandului Salvatore Ferragamo iar din toamnă va fi şi protagonista unei campanii pentru un nou parfum semnat Alberta Ferretti. Pe de altă parte, Linda Evangelista, în vîrstă de 44 de ani, este atît imaginea casei de modă Prada, cît şi a companiei de cosmetice L\'Oreal, în timp ce Stephanie Seymour (40 de ani) va reprezenta brandul de lenjerie Chantelle. Un purtător de cuvînt al Chantelle a declarat că Stephanie Seymour a fost aleasă ca ambasadoare de brand nu numai pentru că a fost un supermodel celebru, ci şi pentru că este mama a patru copii. De asemenea, Milla Jovovich, care, la 33 de ani, a depăşit vîrsta obişnuită la care modelele se retrag din activitate, va fi imaginea unei campanii pentru parfumul Cashmere Mist, al Donnei Karan, după opt ani de la primul ei contract cu acest brand.

Taguri articol


12