Neînţelegând noţiunea de piaţă liberă, ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Valeriu Tabără, este încântat de iniţiativa unor parlamentari care vor să oblige magazinele să aibă la vânzare minimum 10% produse tradiţionale. \"Am discutat cu colegi parlamentari care vor să impună ca în magazine o anumită proporţie să fie produse tradiţionale. Este vorba de o iniţiativă parlamentară a deputatului PDL Mircia Giurgiu şi a altor câţiva deputaţi. Iniţiativa va fi depusă săptămâna viitoare la Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor\", a spus Tabără. De asemenea, ministrul a trasat şi nişte direcţii pe care ar trebui să se dezvolte magazinele în România. ”Investitorii români ar trebui să dezvolte magazine mici şi mijlocii, la nivelul cartierelor. Cum sunt şi în SUA, şi oriunde în lumea civilizată aceste magazine de cartier care au o relaţie foarte bună chiar cu producători nu foarte mari\", a spus Tabără. Odată rezolvată direcţia pe care se vor dezvolta magazinele în România, gândul ministrului Agriculturii a trecut la acapararea pieţei alimentare interne şi externe de către frunza lui Udrea. Dacă viziunea lui Tabără va deveni realitate, fiecare aliment produs în România va avea o etichetă care să conţină frunza din brandul turistic al României. \"Eu mă gândesc serios ca brandul acesta naţional să vină şi pe produsele agricole româneşti, mai ales că l-a preluat şi Lucian Bute. Eu cred că acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost şi care a trecut în zona politică, de ce nu l-ai aduce şi l-ai stiliza pe toate produsele care aparţin României? Şi pe produsele care se duc la export, dar şi pe cele care se vând în ţară\", a declarat Valeriu Tabără.