Taxa de promovare rămâne neschimbată

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Constanţa

Taxa de promovare rămâne neschimbată

Administrație 10 Martie 2014 / 00:00 668 accesări

În ultima şedinţă a Consiliului Local Municipal (CLM) Constanţa, desfăşurată la mijlocul săptămânii trecute, consilierul PNL Ana Marcu a solicitat revizuirea hotărârii CLM privind introducerea taxei de promovare, în sensul modificării procentelor care revin administraţiei publice locale şi a celor care revin agenţilor economici din staţiunea Mamaia. „Cred că trebuie să modificăm aceste procente şi municipalitatea să obţină mai mulţi bani, având în vedere că sprijinim şi noi din bugetul local acţiunile de promovare”, a declarat Ana Marcu. Primarul Constanţei, Radu Mazăre, a spus că o astfel de decizie nu poate fi luată de consilierii locali decât după o discuţie cu agenţii economici. „Ei au venit şi ne-au propus introducerea acestei taxe, ca atare nu putem modifica procentele dacă ei nu sunt de acord. Vreau să vă spun că, în ultimii ani, staţiunea Mamaia a crescut foarte mult ca vizibilitate atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Dacă la început ne bazam pe acţiuni de promovare nu atât de performante, acum exigenţele au crescut şi trebuie să ridicăm şi noi standardul. Cei de la Asociaţia Patronală Mamaia şi de la Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare a Turismului Litoral - Delta Dunării s-au gândit deja la câteva acţiuni de promovare. Deja sunt în discuţii pentru achiziţionarea unor branduri care nu sunt deloc ieftine şi care sunt făcute de profesionişti. Evident că şi municipalitatea cheltuieşte pentru promovare, dar trebuie să fie aportul nostru la dezvoltarea staţiunii”, a afirmat Mazăre. Ideea consilierului PNL nu a fost deloc pe placul agenţilor economici din staţiunea Mamaia. „Nimeni nu ne-a consultat în acest sens şi nici nu am fi de acord. Noi suntem cei care am dorit să dăm aceşti bani pentru promovare, ca atare, noi trebuie să decidem cum îi cheltuim. Primăria Constanţa participă la toate întrunirile agenţilor economici şi ştie foarte bine cum sunt cheltuiţi aceşti bani. Nu dorim ca procentele existente în hotărârea adoptată de CLM să fie modificate, pentru că promovarea staţiunii este costisitoare”, a declarat preşedintele Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare a Turismului Litoral - Delta Dunării, Corina Martin.



12