Orice serviciu sau produs achiziționat în mediul online trebuie să se alinieze la aceleași reguli fiscale ca și restul pieței, motiv pentru care o reducere de taxe pe segmentul de e-Commerce este improbabilă, a declarat ieri secretarul de stat în Ministerul pentru Societatea Informațională (MSI), Bebe-Viorel Ionică. „e-Commerce este parte a unei abordări moderne din partea României. Ne dorim cu toții un ritm bun de creștere economică, iar printre cele șase obiective majore ale Comisiei Europene (preluate și de România, ca stat membru UE - n.r.) se regăsește și simplificarea normelor din comerțul online. Aceste servicii și produse, indiferent cum le achiziționezi, trebuie să se alinieze la reguli fiscale generale“, a spus Ionică. El a amintit că, în 2014, numai 10% din populația României a utilizat internetul pentru achiziționarea de bunuri și servicii online, ținta până în 2020 fiind ca procentul să urce la 30 - „De asemenea, 14% dintre întreprinderile mari au apelat la comerțul electronic. Pentru ele, ținta este să ajungem la 20%“.