A crezut că va face o afacere profitabilă, însă s-a ales cu un dosar penal. Este vorba despre un taximetrist din Constanţa, care este cercetat de poliţiştii din staţiunea Mamaia pentru comiterea infracţiunii de furt calificat. Potrivit anchetatorilor, luni după-amiază, în jurul orei 16.30, o turistă a sunat la 112 şi a reclamat că şi-a uitat telefonul mobil într-un taxi. Tânăra s-a prezentat la sediul Poliţiei Mamaia şi le-a spus anchetatorilor că avea un telefon mobil marca Samsung Galaxy S3, în valoare de 2.300 de lei, şi, cel mai probabil, când a coborât din taxi telefonul i-a căzut pe bancheta din spate. Când clienta şi-a dat seama că nu mai are telefonul, taximetristul deja plecase. Ea le-a spus poliţiştilor că nu ştie numărul de înmatriculare al taxiului însă a precizat că a făcut comanda prin telefon, lucru care i-a ajutat pe oamenii legii.
VÂNDUT PENTRU 300 DE LEI În urma cercetărilor efectuate, anchetatorii au reuşit să dea de urma suspectului, pe care l-au identificat ca fiind un bărbat de 40 de ani, din Constanţa, angajat la firma Romaris. Telefonul mobil însă nu se mai afla în posesia lui. Taximetristul vânduse mobilul contra sumei de 300 de lei, unui coleg, pe care l-a asigurat că telefonul nu este furat. Pe lângă faptul că s-a ales cu dosar penal, taximetristul riscă să rămână şi fără loc de muncă. “Am o părere foarte proastă despre acest taximetrist. Nu numai că nu a predat telefonul, ci l-a şi vândut. Cel mai probabil o să fie dat afară şi o să consemnăm la toate firmele ca să ştie că este un hoţ. Nu suntem de acord cu astfel de fapte şi le şi sancţionăm”, a declarat Marin Neagu, preşedintele Camerei Taximetriştilor din Constanţa. Poliţiştii constănţeni spun că în ultima săptămână au fost înregistrate şase astfel de plângeri, în care clienţii reclamau că au uitat în taxi diverse bunuri, însă pentru că singurul indiciu pe care îl dădeau era că au urcat într-o maşină galbenă, cazurile sunt foarte greu de rezolvat. Oamenii legii le recomandă turiştilor şi nu numai să comande taxiul printr-un apel telefonic, iar în caz contrar să reţină cât mai multe detalii, respectiv numărul de înmatriculare, firma şi chiar numele şoferului.