DE PE HÂRTIE, PE NET Indiferent că vorbim despre instituţiile de stat sau de mari companii din domeniul privat, cei mai mulţi dintre directori caută soluţii pentru ca serviciile pe care le oferă să răspundă solicitărilor oamenilor. Şi asta pentru ca reclamaţiile depuse de cei care le cer sprijinul să fie cât mai puţine. Pe aceeaşi premisă merge şi directorul executiv al Serviciului Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa, Virginia Uzun, care a declarat că instituţia pe care o conduce a actualizat şi îmbunătăţit chestionarul de evaluare online privind măsurarea gradului de satisfacţie a contribuabililor. Activitatea de monitorizare a gradului de satisfacţie a contribuabililor cu privire la calitatea serviciilor instituţiei a fost iniţiată la sfârşitul anului 2007, prin completarea formularelor pe suport de hârtie la ghişeele agenţiilor fiscale şi, din anul 2009, în format electronic, pe site-ul instituţiei www.spit-ct.ro.
SUGESTII ANALIZATE Şi pentru că tehnologia a evoluat, dar şi pentru că oamenii au tot mai puţin timp de alocat în această privinţă, în prezent, chestionarele de evaluare sunt completate doar pe site-ul instituţiei, la nivelul locaţiilor SPIT contribuabilii putând lăsa în cutiile special amenajate sugestii privind îmbunătăţirea activităţii instituţiei. Potrivit directorului, noul formular electronic se găseşte pe site-ul www.spit-ct.ro, butonul „Chestionar de evaluare”, şi cuprinde opt întrebări, care să arate cât de mulţumiţi sunt constănţenii care au beneficiat de serviciile SPIT şi o rubrică privind sugestiile contribuabililor pentru îmbunătăţirea serviciilor instituţiei. „Toate chestionarele completate sunt monitorizate permanent, iar sugestiile formulate sunt analizate de managementul instituţiei în vederea identificării potenţialelor propuneri de îmbunătăţire a serviciilor pentru contribuabili”, a spus Virginia Uzun.