Noile telefoane mobile, dotate cu numeroase aplicaţii, îi enervează şi stresează pe utilizatori, potrivit unui studiu realizat în Marea Britanie şi SUA, de o companie de telefonie mobilă. Potrivit studiului Mformation, circa 61% dintre respondenţi spun că noile aplicaţii ale telefoanelor mobile sînt la fel de complicate precum tranzacţiile bancare, în timp ce 81% s-au declarat enervaţi de dificultăţile cu care se confruntă atunci cînd folosesc opţiunile telefoanelor de ultimă generaţie.
Dintre cei 4.000 de participanţi la sondaj, 95% au declarat că ar încerca mai multe servicii noi, dacă telefoanele ar avea aplicaţii mai uşor de accesat. ”Există enorm de multe lucruri pe care un telefon de ultimă generaţie le poate face, dar paradoxul este că foarte puţini oameni folosesc aceste funcţii”, a spus un reprezentant al Mformation. Potrivit sondajului, 61% dintre participanţi au declarat că renunţă să mai folosească o aplicaţie, dacă nu reuşesc să o acceseze foarte simplu.