Începând cu 6 ianuarie 2013, specialiştii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pun la dispoziţia consumatorilor telefonul Infocons - 021 9551 pentru a obţine informaţii referitoare la modul în care se pot face sesizări sau reclamaţii cu privire la produsele şi/sau serviciile achiziţionate şi/sau prestate. Operatorii economici au obligaţia să afişeze placheta care să conţină următoarele informaţii: TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS - 021 9551, linie telefonică cu tarif normal; adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a căror raza teritorială se află operatorul economic; adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro). Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina web a ANPC, accesând linkul indicat. (A.G.)