Televizoru' cu diagonală mare, dragostea românului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Televizoru' cu diagonală mare, dragostea românului

Economie 17 August 2017 / 18:07 1032 accesări
Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut cu peste 15%, în trimestrul II

Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut cu peste 15%, în trimestrul II

Piața bunurilor de folosință îndelungată din România a crescut, în trimestrul al doilea din 2017, cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, cele mai importante salturi fiind înregistrate în telecom (+33%), la electrocasnicele mici (+20%) și în segmentul foto (+24%), conform unui raport GfK. Și piața de televizoare a înregistrat o creștere ușoară, datorată în principal segmentului „40+ inci“; de asemenea, GfK notează creșteri în sectoarele SmartTV și UltraHD. În cazul electrocasnicelor mari, în același interval, piața a încetinit, categoriile emergente (precum electrocasnicele incorporabile) fiind singurele care au marcat creșteri cu două cifre. Pe de altă parte, frigiderele și congelatoarele au intrat pe un trend negativ. În segmentul electrocasnicelor mici, datele GfK relevă evoluții pozitive atât la produsele clasice (aspiratoare), cât și la cele de nișă. În categoria IT, perifericele au înregistrat cele mai mari rate de creștere, urmate de monitoare (segment în care s-au remarcat cele cu diagonală mai mare de 25 inci și cele pentru gaming).



12