Termen limită pentru decizia clienţilor Enel Energie asupra noii modalităţi de facturare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Termen limită pentru decizia clienţilor Enel Energie asupra noii modalităţi de facturare

Eveniment 08 August 2008 / 00:00 4493 accesări

Enel Energie reaminteşte clienţilor săi - persoane fizice că astăzi, 8 august, este ultima zi în care îşi pot exprima un eventual refuz în ceea ce priveşte noua modalitate de facturare propusă de către companie. Această dată a fost stabilită conform discuţiilor cu autorităţile naţionale şi locale privind protecţia consumatorilor, precum şi cu Federaţiile Asociaţiilor de Locatari. Clienţii care au ales să rămînă la vechiul sistem de facturare vor primi la adresa lor de corespondenţă o scrisoare de informare cu privire la opţiunea proprie de a rămâne pe vechiul sistem, cît şi asupra obligaţiei ce le revine de a se prezenta lunar în casieriile Enel Energie pentru a li se emite factura de energie electrică. Amintim că Enel Energie a implementat, începînd cu 1 iulie 2008, noul sistem de facturare a energiei electrice, o dată la două luni, în funcţie fie de indexul de consum furnizat de client, fie în baza mediei de consum realizate în perioada similară din anul precedent. Prin introducerea noii modalităţi de facturare, Enel Energie oferă clienţilor săi numeroase avantaje. O dată cu introducerea noului sistem, clienţii îşi pot plăti facturile, la bancomate, bănci şi oficii poştale, ultima dintre opţiuni fiind disponibilă numai în localităţile din mediul rural. De asemenea, îşi pot declara consumul real o dată la două luni prin intermediul unui număr de telefon gratuit şi se pot prezenta la casierii sau pot apela la celelalte noi canale de plată oferite de bănci, evitînd astfel cozile din faţa ghişeelor. Pentru a comunica indexul contorului, clienţii au la dispoziţie Serviciul Telecitire care este complet gratuit, uşor de folosit şi care poate fi apelat 24 de ore din 24, zilnic. Indexul contorului poate fi comunicat sunînd la TelVerde Telecitire 0800 07 08 09, în intervalul celor 10 zile alocate fiecărui client şi specificat în factură. Numărul de telefon poate fi apelat de pe orice reţea de telefonie fixă sau mobilă (mai puţin Cosmote şi Zapp), dar şi de la telefoanele puse la dispoziţia clienţilor în casieriile Enel Energie. Clienţii care doresc să li se calculeze factura conform unui consum estimat, vor primi acasă o factură, calculată pe baza consumului din anul anterior. De asemenea, clienţii au la dispoziţie 45 de zile de la emiterea facturii pentru a o achita, fără penalizări. Toate informaţiile privind noul sistem de facturare şi alte facilităţi oferite de Enel Energie au fost deja comunicate clienţilor prin scrisori informative. Pentru informaţii suplimentare, clienţii Enel Energie pot contacta serviciul Call-Center la numerele de telefon: 0256 405050, 0241 805920 sau pot afla mai multe detalii în casierii. Reprezentanţii Biroului de presă al Enel au declarat că peste 1.000.000 de clienţi din zonele Banat şi Dobrogea au optat deja, pînă în prezent, pentru noul sistem, iar Enel Energie preconizează că numărul acestora va creşte în perioada următoare.



12