Guvernul a prelungit termenul până la care firmele pot înscrie sau actualiza datele în Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor (REVISAL), stabilind ca operaţiunea să poată fi efectuată până la 15 decembrie 2011. Termenul de înscriere în REVISAL a expirat la 1 noiembrie 2011. Prelungirea termenului a fost decisă în şedinţa de miercuri, prin hotărâre, în condiţiile în care, până la sfârşitul lunii octombrie, au transmis date pentru înscrierea în REVISAL doar 71% dintre angajatori. Dintre aceştia, 77% au transmis informaţiile on-line, iar 23% au depus formularele la ghişee. Executivul precizează că actul normativ clarifică elementele privind drepturile salariale care se completează în registrul de evidenţă a salariaţilor, respectiv salariul de bază lunar brut şi sporurile aşa cum sunt prevăzute în contractul individual de muncă. REVISAL este o aplicaţie informatică pentru înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic. Fiecare angajator are obligaţia de a înfiinţa şi transmite la inspectoratul teritorial de muncă un registru general de evidenţă a salariaţilor şi de a-l prezenta inspectorilor de muncă la solicitarea acestora.