Topul produselor cumpărate online de francezi

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Topul produselor cumpărate online de francezi

Monden 24 Iunie 2013 / 00:00 421 accesări

Cumpărăturile online au cunoscut o evoluţie impresionantă în ultimii ani şi atrag din ce în ce mai mulţi oameni din Franţa. Căutarea unui produs unic, a celui mai bun preţ şi dorinţa de a face fericit un prieten sunt câteva din motivele pentru care cumpărătorii decid să achiziţioneze produse de pe internet. Potrivit unui studiu realizat în mai 2013, de compania de plăţi online PayPal şi compania de cercetare de piaţă Ipsos, 75% din francezi fac cumpărături online şi au încredere să cumpere produse de pe internet, preferând să cumpere online haine, pantofi, cosmetice şi produse de înfrumuseţare. Dintre aceştia, 69% dintre francezii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani sunt fani ai cumpărăturilor online, achiziţionând în principal haine, care reprezintă circa 40% din achiziţiile lor online. În acelaşi timp, persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 - 34 de ani sunt mari utilizatoare ale internetului în scopul cumpărării de haine, care reprezintă 50% din cumpărăturile lor online. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 45 şi 54 de ani cumpără la fel de multe haine şi pantofi, dar le place să achiziţioneze online şi produse cosmetice şi de înfrumuseţare, care reprezintă 28% din achiziţiile lor online. „Această tendinţă tot mai mare pentru e-shopping poate fi explicată în special prin dorinţa de a salva timp, dar şi prin faptul că poţi cumpăra lucruri pentru întreaga familie prin intermediul câtorva clicuri! Criza financiară a impulsionat, de asemenea, cumpărăturile online şi căutarea celor mai mici preţuri este principalul motiv pentru care cumpărătorii francezi achiziţionează produse din domeniul modei de pe internet. Ei caută în mai multe magazine online acelaşi produs şi compară cu atenţie preţurile, înainte de a pune respectivul produs în coşul de cumpărături”, a declarat Olivier Binet, director de inovaţie la PayPal Franţa, în cadrul unui eveniment organizat la Paris, de PayPal şi NellyRodi, o agenţie specializată în previzionarea tendinţelor.

Miercurea este cea mai populară zi pentru cumpărături online în Franţa. Întrucât copiii din clasele primare din Franţa nu merg la şcoală, miercurea, multe mame stau acasă pentru a avea grijă de aceştia şi îşi folosesc timpul liber pentru a căuta informaţii despre cele mai noi tendinţe pe internet, pentru a compara preţurile şi pentru a descoperi magazine pe internet şi a cumpăra produse cu ajutorul dispozitivelor lor mobile. Topul 5 al cumpărăturilor online în Franţa este dominat de modă (39%). Produsele din domeniul modei sunt urmate în clasament de călătorii / turism (37%), cărţi (37%), bilete / tichete (24%) şi cosmetice şi produse de înfrumuseţare (21%). Pe de altă parte, 28% din cumpărăturile online făcute de francezi sunt din magazine online din întreaga lume. Moda (hainele şi pantofii) reprezintă categoria principală când vine vorba despre cumpărături online la nivel mondial, nu doar în Franţa.

Taguri articol


12