Numărul reclamaţiilor împotriva instituţiilor bancare a crescut simţitor, au anunţat reprezentanţii Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC) Constanţa. „Problema noastră, ca instituţie în relaţia cu băncile, este legată de atitudinea angajaţilor unităţilor bancare faţă de consumatori. Este vorba de o atitudine arogantă, lipsită de respect, şi în niciun caz una dornică de a rezolva problemele oamenilor, de a discuta, de a negocia şi de a găsi o rezolvare într-un fel sau altul”, a declarat comisarul al CRPC Constanţa, Bogdan Dima. Totodată, comisarii CRPC au trimis un avertisment unităţilor bancare de pe raza judeţelor Constanţa, Tulcea şi Brăila, cu privire la continuarea acestei atitudini. „Dacă această atitudine arogantă continuă, putem să schimbăm şi noi atitudinea pe care o avem faţă de ei. Înţelegerea şi dorinţa de a ajuta consumatorul o putem modifica şi o putem schimba foarte mult în favoarea consumatorului”, a atras atenţia comisarul şef al CRPC Constanţa.