Vânzările mondiale ale Toyota Motor au crescut cu 18% în trimestrul al treilea, la 2,43 milioane de vehicule, iar grupul nipon şi-a consolidat poziţia de cel mai mare producător auto la nivel mondial, în faţa General Motors (GM), liderul din 2011. Livrările Toyota au fost susţinute de cererea ridicată pentru sedanul Camry şi automobilul hibrid Prius. Constructorul japonez a vândut 2,06 milioane de vehicule în trimestrul similar din 2011. În primele nouă luni ale acestui an, vânzările Toyota au avansat cu 28%, la 7,4 milioane de automobile.
General Motors a vândut în trimestrul al treilea 2,28 milioane de automobile şi 6,95 milioane de unităţi în primele nouă luni. Grupul american a pierdut poziţia de lider de piaţă în 2008, în favoarea Toyota. GM a redevenit, anul trecut, lider mondial în funcţie de vânzări, după ce producţia Toyota a fost grav afectată de dezastrele naturale din Japonia şi Thailanda.