Trafic rutier în proces de reorganizare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Murfatlar

Trafic rutier în proces de reorganizare

Administrație 15 Martie 2013 / 00:00 618 accesări

Primăria Murfatlar lucrează la un proiect pentru reorganizarea traficului rutier în centrul oraşului la intersecţia drumurilor naţionale 3 şi 22C. Şi asta pentru că circulaţia în zonă, atât cea auto cât şi cea pietonală, se desfăşoară în acest moment cu încălcarea legii, după cum spun specialiştii din Primărie. „Pentru a rezolva această problemă am făcut măsurătorile şi, împreună cu reprezentanţii Companiei de Drumuri Naţionale, am găsit cea mai bună soluţie care să răspundă tuturor solicitărilor. Vom înfiinţa trei treceri de pietoni şi o bandă de stocaj pentru cei care vor să vireze la stânga de pe drumul naţional 3 spre drumul naţional 22C atunci când vin dinspre Constanţa“, a declarat şeful Serviciului Urbanism din cadrul Primăriei Murfatlar, Nicolae Creţu. El a explicat că acum este un moment prielnic pentru a reorganiza traficul rutier pentru că a scăzut traficul rutier pe acest sector de drum datorită dării în folosinţă a autostrăzii. „Vom profita de oportunitate pentru a veni în sprijinul celor care circulă pe aici“, a mai spus Creţu.

SOLUŢII Şeful de la urbanism a precizat că în acest fel se va rezolva problema accesului auto din centrul civic spre drumul naţional prin sensul giratoriu, dar şi cel pietonal odată cu înfiinţarea trecerilor de pietoni. „Acum nu există treceri de pietoni către cele două bănci comerciale şi complexul comercial din zonă, iar traversarea se face ilegal. La fel se întâmplă şi cu traficul auto. Acum se încalcă liniile continue şi nu este normal“, a mai spus Creţu. Şeful de la urbanism a mai spus că din cauza spaţiului foarte mic va fi nevoie să se lărgească drumul cu o bandă tăind din parcul central pentru ca traficul pe DN 3 să se desfăşoare normal, fără a fi perturbat de cei care vor să vireze la stânga spre DN 22C. Reprezentanţii administraţiei locale spun că în scurt timp va fi elaborat studiul de fezabilitate, apoi va fi realizat proiectul tehnic, iar până spre sfârşitul anului este posibil să fie pus şi în practică. La rândul său, şeful Companiei de Drumuri Naţionale, Marian Dima, a explicat că soluţia reorganizării a fost preferată în detrimentul amenajării unui sens giratoriu pentru că este mai practică.



12