Cântăreţul Mihai Trăistariu se consideră un norocos. În fiecare an, acesta susţine câte un turneu de anvergură, în care este suprasolicitat, însă campaniile electorale rămân o adevărată... mană cerească, din punct de vedere financiar, la fel ca pentru orice alt artist. Solistul recunoaşte că, fiind un an de criză, a redus în mod special, pentru campanie, preţul său de concert. De la 1.500 de euro pentru 45 de minute, acesta le-a oferit candidaţilor un „discount”, astfel că remuneraţia sa pentru un concert în campanie a devenit 1.200 de euro.
Anul acesta, Mihai Trăistariu a fost solicitat pentru campania electorală din mai multe direcţii, însă artistul n-a semnat un contract de exclusivitate cu nimeni. Până în prezent, el are programate aproximativ 40 de concerte şi ofertele continuă să... curgă. Prima oară când Trăistariu a cântat în campanie electorală a fost în anul 2000, pe când era membru al trupei Valahia.
Mihai ştie exact în ce o să investească o parte din banii câştigaţi în campanie. „Am de gând să cumpăr un teren de vreo 10.000 de metri pătraţi, unde să reuşesc să adun toţi câinii fără stăpân din România. Sunt un mare iubitor de animale. Am deja în grijă 17 câini şi 33 de pisici. Îi cresc de vreo trei - patru ani, pe la diverse case şi îi alimentez săptămânal. Nu suport să văd un câine pe stradă, slab şi prăpădit, care se uită în ochii mei şi-mi cere, din priviri, mâncare”, a declarat cântăreţul.