Transmiterea telefonică a indexului, imposibilă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Robotul Enel se bâlbâie

Transmiterea telefonică a indexului, imposibilă

Social 06 Februarie 2013 / 00:00 4198 accesări

Începând cu sfârşitul anului 2011, Enel a pus la dispoziţia abonaţilor un nou serviciu pentru citirea indexului: Telecitire. Printre cei care beneficiază de acest serviciu se numără şi locuitorii judeţului Constanţa, care îşi transmit consumul de energie electrică prin telefon. În ultimele zile, însă, constănţenii care au încercat să comunice indexul prin serviciul Enel de citire telefonică au fost nevoiţi să se lase păgubaşi: robotul care de obicei le cere să tasteze codul de client şi indexul citit se... bâlbâia. „De trei zile încerc să sun, dar serviciul Telecitire nu funcţionează. Mesajul înregistrat se aude cu întreruperi şi nu reuşesc să descifrez când anume să tastez cifrele solicitate”, povesteşte o constănţeancă. În condiţiile în care indexul citit trebuie comunicat într-o perioadă de timp de zece zile (care depinde de la un grup de clienţi la altul), defectarea serviciului îi pune în dificultate pe constănţenii al căror termen expiră în aceste zile. „Nu pot aştepta până când această problemă se va rezolva, pentru că în trei zile îmi expiră timpul în care pot transmite indexul şi nu vreau să plătesc penalităţi la electricitate”, a mai spus constănţeanca.

INTERNETUL, ALTERNATIVĂ LA TELEFON Reprezentanţii Enel au declarat că problemele apărute la serviciul Telecitire sunt cauzate de lucrările de redimensionare a aplicaţiilor de comunicare cu clienţii. „Ca urmare a creşterii cererii abonaţilor Enel de a transmite indexe şi de a primi informaţii utile, compania execută intervenţii tehnice pentru redimensionarea aplicaţiilor de comunicare cu clienţii. Lucrările au început la sfârşitul lunii ianuarie şi vor continua până la încheierea tuturor testelor şi verificărilor pentru a oferi clienţilor un suport accesibil. Din acest motiv, pentru intervale scurte de timp, din cauza probelor tehnice efectuate, serviciul Telecitire nu a fost disponibil”, au declarat reprezentanţii Enel. Ei au precizat că, în cazul în care serviciul Telecitire nu va putea fi folosit, constănţenii pot folosi platforma online MyEnel, care asigură clienţilor accesul online la o serie de servicii utile: www.enel.ro. În cazul abonaţilor care nu reuşesc să transmită indexul la timp, Enel va emite facturi cu consumul estimat, urmând ca acesta să se regularizeze în perioada următoare.

Taguri articol


12