Centrul European al Consumatorilor (ECC) din România a anunţat că în 2018 au fost recuperaţi peste 200.000 euro pentru consumatorii români, dar și străini, care au achiziţionat produse sau servicii defectuoase de la un comerciant cu sediul într-un stat membru UE, altul decât ...
Cu siguranţă aţi întâmpinat neplăceri, măcar o dată, la o deplasare cu o companie de transport aerian. Nu toţi cei care au fost în postura de pasageri ştiu însă că au drepturi. Unul din cinci pasageri europeni afectaţi de zboruri anulate sau întârziate se consideră ...
În umbra evenimentelor referitoare la zborul anulat de o companie din Portugalia și pentru că nu este pentru prima dată când anulează zboruri și anunță târziu, Centrul European al Consumatorilor din Romania vă oferă sprijin și consultanță. Și nu uitați care vă sunt drepturile atunci ...
Tarom a încheiat semestrul I cu pierderi de 28,6 milioane lei, reușind totuși să înjumătățească dimensiunile dezastrului, după un trimestru II relativ bun. Urmează o perioadă de vârf pentru industria aviatică (sezon estival + Sărbători de Iarnă), existând șase ca pierderile ...