Transporturile au cheltuit milioane de lei pentru campanii de informare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Transporturile au cheltuit milioane de lei pentru campanii de informare

Eveniment 05 Mai 2011 / 00:00 469 accesări

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), prin Direcţia Generală Relaţii Financiare Externe, a finalizat contractul „Asistenţă tehnică pentru realizarea unei campanii de informare publică”, pentru care a dat 3,16 milioane de lei fără TVA, din care 2,37 milioane lei contribuţia UE, prin Fondul European de Dezvoltare Regională - FEDR. Proiectul a avut durata de 12 luni, iar contractul aferent campaniei de informare publică a fost atribuit, prin licitaţie deschisă, pe 4 iunie 2010, consorţiului SC Mercury360 Communications şi Grapefruit. Finanţarea proiectului s-a făcut prin Axa Prioritară 4 a Programului Operaţional Sectorial „Transport” (POS-T) 2007-2013, iar în cadrul acestei axe finanţarea este de 75,07% din Fondul European de Dezvoltare Regională - FEDR şi 24,93% de la bugetul de stat. Potrivit reprezentanţilor MTI, prin această campanie s-a constatat că POS-T este cunoscut în rândul a 25% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă 18 - 50 de ani, dintr-un număr de circa 1.200 respondenţi, numărul respondenţilor care asociază MTI cu instituţia care gestionează POS-T a crescut de la 41% la 42% , iar opiniile referitoare la destinatarii banilor din cadrul POS-T şi suspiciunile cu privire la fraudă par a fi uşor accentuate faţă de anul trecut. În cadrul campaniei au fost realizate două sondaje de opinie în rândul publicului ţintă şi al jurnaliştilor. În urma rezultatelor, specialiştii au tras concluzia că jurnaliştii deţin mai puţine informaţii decât beneficiarii POS-T legate de aspectele tehnice de pregătire a proiectelor, fiind interesaţi în mod special de absorbţia de fonduri, stadiile de derulare a licitaţiilor şi nivelul de implementare a proiectelor.



12