Weekend-ul următor aduce pe scena Teatrului de Stat Constanţa (TSC) trei comedii din epoci diferite, toate având, însă, semnificaţii dincolo de comicul manifest.
Vineri, 19 ianuarie, la ora 19.00, este programată „Eutopia“, un spectacol cu accente de musical, pe un text conceput de regizorul Yannis Margaritis după Aristofan. Piesa, nerecomandată minorilor - se ştie că Aristofan este, pe alocuri, licenţios -, este interactivă, spectatorii fiind invitaţi să voteze cu tabăra femeilor sau cu cea a bărbaţilor de pe scenă.
Distribuţia este numeroasă, de 28 de actori. Scenografia este semnată de Carmencita Brojboiu, asistată de Lăcrămioara Dumitraşcu, muzica a fost compusă de Dimitris Ikonomakis, iar coregrafia a fost realizată de Eddie Lame.
Sâmbătă, 20 ianuarie, la ora 19.00, cei care nu au putut obţine, în weekend-ul trecut, un bilet la „Titanic Vals“ de Tudor Muşatescu, au încă o şansă, dar trebuie să se grăbească. Cert este că vinerea trecută sala a fost plină, actorii au fost în vervă, iar reacţiile numerosului public au fost pe măsură.
Liviu Manolache, în rolul principal, va înfăţişa publicului o specie rară, politicianul de bună credinţă. El va fi acompaniat de Cristina Oprean, Ileana Ploscaru, Florina Stănculeţ, Dana Dumitrescu, Andrei Cantaragiu, Georgiana Rusu, Cosmin Mihale, Adrian Dumitrescu, Dan Cojocaru, Nicodim Ungureanu, Ana Maria Ştefan, Liliana Bărăscu, Florentin Roman, Gelu Ciobanu. Regia artistică este semnată de Cristian Şofron, costumele, de Ema Gavrilă, iar decorurile, de Constantin Ciubotariu.
Duminică, 21 ianuarie, la ora 19.00, este programată piesa dramaturgului contemporan Viorel Savin, „Bătrâna și hoțul“, care a mai fost jucată la Constanţa, cu exact 25 de ani în urmă, iar, în montarea de atunci, Hoţul era actorul Iulian Enache, cel care acum se află în scaunul regizoral.
În rolul principal va putea fi aplaudată Ileana Ploscaru, iar cel care are onoarea de a-i fi partener este Dan Cojocaru. Dincolo de comicul întâlnirii nocturne dintre o bătrână mucalită şi hoţul care nu are decât avantajele vârstei şi al muşchilor, dar nu şi pe cel al intelectului, piesa este şi o meditaţie asupra artei şi artiştilor. Alături de cei doi protagonişti, în roluri episodice sunt distribuiţi Alina Manţu şi Alexandru Medveghi. Scenografia a fost concepută de Lăcrămioara Dumitraşcu, iar muzica a fost compusă de Adrian Mihai.