În cursul dimineții de 26 decembrie, circulația feroviară în zona Dârste, pe Valea Prahovei, a fost îngreunată ca urmare a întreruperii tensiunii electrice într-unul din firele de contact. Echipele de intervenție CFR Infrastructură s-au aflat la fața locului, cu drezina pantograf, a anunțat CFR. Călătorii din trenurile Regio afectate au fost preluați la trenurile InterRegio aflate în circulație. Toate aceste probleme nu au făcut altceva decât să ducă la întârzieri de circa 120 de minute ale trenurilor dinspre munte spre București, dând astfel peste cap traficul feroviar. De exemplu, trenul IR 1583, cu plecare din București spre Constanța la ora 9.32, a fost oprit în Gara de Nord din București mai bine de 30 de minute pentru a prelua călătorii care au ajuns cu întârziere. „Ca la noi, la nimeni. Nimeni nu zice nimic. Stăm ca fraierii. Le plătim zeci de lei biletele, iar ei își bat joc de călători. Sunt mari nesimțiți. Să își ceară măcar scuze. În afară, așa se întâmplă. Călătorii sunt respectați“, a spus un călător al trenului IR 1583, cu direcția spre Constanța. Conductorul din respectivul tren a explicat, până la urmă, călătorilor care au întrebat de ce se întârzie că trenul a fost ținut în Gara de Nord circa 30 de minute pentru că într-unul dintre trenurile întârziate se aflau familii cu copii mici care aveau bilete spre Constanța. ”Erau copiii, săracii, cu mânuțele înghețate, vinete. Erau copii mici. Nu ar fi ținut trenul dacă erau doar două-trei persoane. Vă dați seama, următorul tren spre Constanța era la ora 14.00. Stăteau cu copiii, și așa înghețați, alte ore prin Gara de Nord București?!”, a spus conductorul către călătorii care au cerut explicații privind întârzierea. Trenul a ajuns în Gara Constanța cu o întârziere de circa 20 de minute.
”CFR Călători și CFR Infrastructură țin legătura operativ cu personalul de serviciu din trenurile aflate în parcurs pentru a se putea lua cele mai bune măsuri”, potrivit CFR.
Citește și: