Câteva mii de tineri, în special adolescenți, au fost prezenți, sâmbătă seară, la Maritimo Shopping Center. Au venit special să vadă și să asculte una dintre cele mai în vogă trupe ale momentului: Carla’s Dreams. Băieţii cu feţele pictate au fost primiţi cu urale şi aplaudaţi frenetic de către fani. Deşi i-au filmat cântând pe scenă, ei au vrut să aibă şi o fotografie cu idolii lor, astfel încât, la finalul concertului, mulţi tineri s-au aşezat strategic lângă scenă, în zona culiselor, pentru a putea primi măcar un autograf.
Apărută pe scena muzicală românească în 2013, când a scos, alături de Inna, piesa „P.O.H.U.I.”, Carla’s Dreams a colaborat după aceea cu Loredana, în „Lumea mea”, apoi a înregistrat un nou succes cu Delia, cu piesa „Cum ne noi”, Antonia fiind o altă artistă care realizează piese cu băieţii cu feţele pictate.
Concertul a fost precedat şi de un „fashion show”. Sub genericul „O mare de branduri celebre” şi-au prezentat colecţiile: Deichmann, Kenvelo, Lee Cooper, Timeout, C&A, Hervis, Koton, SMYK, Orsay, Aldo, Nissa, Gloss, Sephora, Peek &Cloppenburg, Brise, LC Waikiki, Mondex, Ataellier, Poema şi Bruno - the Funny Shop.
Citește și: