Turismul românesc, promovat în Germania

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Turismul românesc, promovat în Germania

Eveniment 14 Decembrie 2013 / 00:00 739 accesări

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) va organiza o licitaţie pentru a desemna o agenţie care să gestioneze o campanie media în valoare de maximum 3,9 milioane de euro, care se va desfăşura în presa germană în perioada martie 2014 - mai 2015. Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocaţi 1,957 milioane de euro şi pentru presa scrisă 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunţ publicat de autoritate. Alocarea bugetului destinat promovării TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care două generaliste şi unul cu profil de turism. Pentru presa scrisă, bugetul alocat se va împărţi între două ziare cu circulaţie importantă, trei publicaţii specializate în turism şi trei reviste generaliste. Agenţia care va gestiona proiectul trebuie să aloce cel puţin un reprezentant pentru implementarea şi urmărirea desfăşurării proiectului. Acesta trebuie să facă dovada că are minimum trei ani de experienţă în domeniu. Este obligatorie prezentarea de către participanţii la licitaţie a unui acord scris sau a unei convenţii scrise stabilite între ofertant şi posturile TV, respectiv publicaţia propusă de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat în oferta tehnică, precum şi a condiţiilor financiare ofertate. Va câştiga oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, potrivit ANT. ANT are disponibili pentru promovarea turismului românesc în următorii doi ani aproximativ 55 de milioane de euro, fonduri europene.



12