Reţeaua de microblogging este tot mai populară, cu sute de mii de conturi noi deschise în fiecare zi. Printre cei mai noi utilizatori este însăşi Prima Doamnă a SUA, Michelle Obama, care în numai câteva ore a atras peste o sută de mii de adepţi, mai ales că a postat disciplinată tot feluri de comentarii pe parcursul ceremoniei de învestire a preşedintelui Obama. După SUA, cea mai mare creştere se înregistrează în Brazilia, ajunsă la 40 de milioane de utilizatori, ceea ce a antrenat şi deschiderea în premieră a unei filiale Twitter. Ofensiva continuă şi cu lansarea aplicaţiei Vine, care le va permite utilizatorilor de telefoane multifuncţionale iPhone să adauge un clip video la postările lor. Clipurile, cu o durată de doar şase secunde, vor putea fi văzute prin intermediul Vine sau integrate direct mesajelor. Noua aplicaţie poate fi descărcată gratuit de joi, din magazinele online ale Apple. Twitter a achiziţionat în octombrie Vine, o companie nouă, instalată la New York şi al cărei obiectiv era să le permită utilizatorilor de smartphone-uri să publice clipuri prin twituri, în acelaşi fel în care postau fotografii prin aplicaţia Instagram, proprietate a reţelei sociale Facebook. Twitter a lansat apoi, în decembrie, propria sa aplicaţie de fotografii, pentru a înlocui Instagram, care de altfel nu mai apare pe site-ul reţelei de socializare.
Platforma de socializare Twitter a lansat şi Indexul Oscarurilor, prin care va contabiliza toate conversaţiile cu privire la premiile Academiei de Film americane ce vor fi postate în şase categorii principale. Pagina oscars.twitter.com va reflecta părerile publicului şi frecvenţa conversaţiilor referitoare la nominalizările pentru categoriile Cel mai bun film, Cel mai bun regizor şi cele patru categorii de actori: actor în rol principal, actriţă în rol principal, actor în rol secundar şi actriţă în rol secundar. Noul index va măsura modul în care utilizatorii Twiter se referă la nominalizaţii la Oscar în conversaţii generale care au loc pe parcursul unei zile.