Deşi solistul Bono s-a plâns recent că formaţia sa, U2, devine irelevantă odată cu trecerea timpului, trupa rock îşi reconfirmă popularitatea de care se bucură în prezent. Formaţia irlandeză a reuşit să adune trei milioane de dolari pentru programele anti-SIDA graţie descărcărilor noului ei single, ”Invisible”, pe platforma online iTunes. Cu ocazia galei Super Bowl, finala Ligii de fotbal american, Bank of America a anunţat că va rambursa câte un dolar de fiecare dată când single-ul ”Invisible” va fi descărcat gratuit de pe site-ul de comerţ electronic al grupului Apple. Această ofertă s-a încheiat luni seară şi, de atunci, fanii trupei irlandeze trebuie să plătească 1,29 dolari pentru a achiziţiona noul single U2.
În total, nu mai puţin de trei milioane de dolari au fost strânşi graţie acestei iniţiative. Suma va fi donată fondului mondial de luptă contra SIDA, tuberculozei şi malariei, potrivit organizaţiei de caritate RED, un ONG înfiinţat de Bono, solistul trupei U2. ”Suntem încântaţi”, a comentat Bono pentru Radio One, postul de radio al grupului BBC. ”Suntem încântaţi să constatăm că există încă oameni care sunt interesaţi de ceea ce facem noi”, a mai afirmat acesta. ”Aceste fonduri sunt cruciale pentru a duce la bun sfârşit lupta contra pandemiei de SIDA în timpul vieţii noastre şi a ne apropia de obiectivul final - eliminarea transmiterii HIV (virusul imunodeficienţei umane, care provoacă SIDA) de la mame la copii, până în 2015”, a declarat şi Deborah Dugan, preşedinta fundaţiei RED.
Piesa ”Invisible” a fost cea de-a doua lansată de pe cel mai recent album al trupei U2, după ce prima melodie extrasă de pe materialul discografic, ”Ordinary Love”, a fost inclusă pe coloana sonoră a filmului biografic ”Mandela: Long Walk To Freedom” şi a primit o nominalizare la premiile Oscar 2014, la categoria Cel mai bun cântec.