Formaţia irlandeză şi-a anunţat, luni, datele europene şi americane cuprinse în noul său turneu 360° Tour, muzicienii urmînd să susţină primul show pe stadionul Camp Nou din Barcelona, pe 20 iunie, se arată pe site-ul oficial al trupei. În continuare, trupa va mai concerta la Milano - 7 iulie, Paris - 11 iulie, Nisa - 15 iulie, Berlin - 18 iulie, Amsterdam - 20 iulie, Dublin - 24 iulie, Gothenburg - 31 iulie, Gelsenkirchen - 3 august, Chorzow - 6 august, Zagreb - 10 august, Londra - 14 august, Glasgow - 18 august, Sheffield - 20 august, Cardiff - 22 august. Din 12 septembrie, U2 va începe turneul în SUA şi Canada, cu un concert la Chicago. Ultimul programat este cel de la Vancouver, pe 28 octombrie.
Biletele la concerte vor fi puse în vînzare începînd cu jumătatea lunii, primele dintre acestea fiind pentru concertele de pe San Siro (Milano) şi Ullevi Stadium (Gothenburg), care vor fi disponibile publicului din 13 martie. Show-urile incluse în acest nou turneu se anunţă a fi grandioase, acestea urmînd să se desfăşoare pe scene care permit aşezarea publicului într-o configuraţie de 360 de grade. De asemenea, ecranele video care vor fi folosite în timpul spectacolelor vor fi cilindrice. Pentru realizarea scenei, formaţia a apelat la vechiul său colaborator regizorul Willie Williams, care a lucrat împreună cu arhitectul Mark Fisher, la turneele ZooTV, PopMart, Elevation şi Vertigo, pentru a realiza acest design inovativ de 360˚, care permite o vizibilitate mai bună pentru public.
Potrivit specialiştilor, acest turneu va fi unul dintre cele mai profitabile din istorie. Cu încasări de 389 de milioane de dolari, precedentul turneu al trupei, Vertigo desfăşurat între 2005 - 2006, este surclasat doar de cel mai recent turneu susţinut de Rolling Stones - A Bigger Bang.