Udrea aruncă milioane de euro pe apa Sâmbetei

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Aşa vede ea promovarea turismului

Udrea aruncă milioane de euro pe apa Sâmbetei

Eveniment 09 August 2011 / 00:00 418 accesări

Şi tot nu se potoleşte… După sumele colosale investite în cele trei reclame penibile în care câţiva tineri făceau baie într-o piscină, la munte, şi ilustrau ce bine se distrează turiştii în Carpathian Garden, ministresa Turismului, Elena Udrea, continuă să ne demonstreze cât este de generoasă în privinţa cheltuirii banilor publici. Mai exact, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a demarat licitaţii pentru realizarea a două loturi de broşuri de promovare turistică a României care să susţină implementarea strategiei de brand a ţării noastre – „Exploraţi grădina Carpaţilor”. Astfel, primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, în limbile română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, poloneză şi rusă, ce vor prezenta cele mai competitive şase produse turistice ale României: circuite culturale, natura neatinsă, turism rural, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere şi city breaks. Este curios de urmărit dacă în cadrul aceloraşi broşuri vor fi prezentate şi imagini cu drumurile care duc către circuitele naturale şi natura neatinsă, sau acestea urmează să fie descoperite pe cont propriu de turiştii care se vor lăsa convinşi de pliantele ministrului Udrea.

TURIŞTII ROMÂNI, INEXISTENŢI PENTRU UDREA Mai mult, după ce ani la rând litoralul românesc nu a primit niciun leu pentru promovare, nici măcar pentru cea internă, reprezentanţii ministerului de resort şi-au adus aminte, brusc, de existenţa acestuia. „Alături de aceşti vectori de comunicare, prin care România se poziţionează pe piaţa turistică internaţională, va fi prezentat şi produsul turistic „litoral”. Valoarea estimată a contractului este de 3.870.000 lei fără TVA (echivalentul a 900.000 euro fără TVA)”, se arată într-un comunicat emis ieri de MDRT. Al doilea lot reprezintă tipărirea broşurilor referitoare la turismul în natură, city breaks şi circuite culturale, în limbile engleză, franceză şi germană, în 150.000 de exemplare. Valoarea estimată a contractului este de 516.000 lei fără TVA (echivalentul a 120.000 euro fără TVA). Din păcate, în timp ce Elena Udrea cheltuieşte cu nonşalanţă milioane de euro din bani europeni pentru o campanie ineficientă de promovare a României în străinătate, asociaţiile de promovare a turismului şi hotelierii din ţară fac eforturi importante pentru a finanţa programe adresate turiştilor români, care au succes şi contribuie cu adevărat la dezvoltarea turismului nostru.



12