Udrea nu mai are timp pentru ea?!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Criză. Între Facebook, blog şi minister

Udrea nu mai are timp pentru ea?!

Politică 23 August 2010 / 00:00 593 accesări

Într-o perioadă în care economia României cade, în continuare, în cap şi trage după ea toate investiţiile, proiectele şi planurile autorităţilor locale de a mai reabilita sau moderniza ceva în plină criză, ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, se plânge pe blogul personal de volumul mare de muncă de la minister şi de faptul că nu mai are timp şi pentru ea. Deşi se lamentează că timpul nu e niciodată suficient, Udrea îşi rupe din orele libere pentru a intra pe Facebook şi a posta pe blogul său bilanţul unei zile de lucru şi, la final, concluzionează, cu stupoare, că are multe proiecte! Vrabia…Udrea mălai visează! Unde sunt acele multe proiecte menţionate de Udrea, probabil sunt şi vor rămâne doar pe hârtie, în condiţiile în care rectificarea bugetară a tăiat drastic din bugetul instituţiei, iar majoritatea proiectelor instituţiei vor trebui să mai aştepte pilor, ministrul Turismului recunoaşte că din cele 7.000 de case pentru tineri programate să se construiască se vor ridica doar 1.400, iar în ceea ce priveşte programul de reabilitare termică, se va propune un nou proiect care prevede ca asociaţiile de proprietari să contracteze credite pe 5 ani garantate de stat cu dobândă subvenţionată de MDRT. Udrea pomeneşte pe blogul său şi de controversatul brand turistic al României, cel care înfăţişează un logo cu o frunză copiată, şi, mai în glumă, mai în serios, numeşte demersul său ca fiind \"cel mai serios şi profesionist al autorităţilor româneşti de după 1989\". Cu precizarea că, probabil, se referă la modul “profesionist” prin care domnia sa a reuşit să cheltuiască 75 de milioane de euro pe un brand de ţară contestat.



12