Ultima săptămînă de înscrieri la Olimpiadele Comunicării 2009

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Ultima săptămînă de înscrieri la Olimpiadele Comunicării 2009

Justiție 11 Aprilie 2009 / 00:00 708 accesări

Data limită pînă la care studenţii sau masteranzii care îşi doresc o carieră în Advertising, Relaţii Publice sau Comunicare Politică se mai pot înscrie la cea de-a IX-a ediţie a Olimpiadelor Comunicării, este joi, 16 aprilie. Şi în acest an, ei vor putea lucra cu o serie de companii de renume sau politicieni importanţi, pentru realizarea unor campanii de comunicare. În cele patru probe de concurs pot participa echipe formate din cîte cinci studenţi sau masteranzi. Dacă vor trece de o primă etapă de preselecţii, echipele vor lucra timp de două săptămîni la realizarea unor campanii de comunicare pentru nişte “clienţi” reali: companii, instituţii publice sau oameni politici. Această experienţă este una extrem de importantă pentru dezvoltarea profesională a tinerilor specialişti şi pentru şansele lor de angajare. Spre exemplu, echipele care se vor califica la probele de Relaţii Publice sau Advertising vor lucra pentru strategiile de imagine ale unor companii sau mărci de renume, precum: Tuborg, Carpatcement, Petrom, Recolamp, RBS România, Coca-Cola HBC România, BCR, Jack Daniel’s, Gillette, Raiffeisen, BitDefender, Impact SA, Fundaţia Sensiblu, Nutline sau Karspersky. Cu atît mai mult cu cît sîntem într-un an electoral, politicienii sînt dornici să-i cunoască pe viitorii lor consultanţi. De aceea, echipele calificate la proba de Comunicare Politică vor putea lucra pentru politicieni binecunoscuţi, precum: Roberta Anastase (PDL), Ludovic Orban (PNL), Victor Ponta (PSD), BogdanOlteanu (PNL), Titus Corlăţean (PSD), Bogdan Ciucp (PC) sau Adriana Săftoiu (PNL). Şi instituţiile publice sînt interesate să investească în formarea unor tineri profesionişti, care, în viitor, le vor putea ajuta să comunice mai bine. Astfel, echipele calificate la proba de Comunicare Instituţională vor lucra pe teme oferite de instituţii precum: Ministerul Mediului, Ministerul Culturii, Ministerul Educaţiei sau Agenţia Naţionala de Ocupare a Forţei de Muncă. Studenţii sau masteranzii care vor să se înscrie, pot găsi informaţiile necesare pe site-ul: www.olimpiadelecomunicarii.ro.



12