Ultimul album al lui Britney Spears, salutat de critică

Monden 01 Noiembrie 2007 / 00:00 633 accesări

Chiar dacă în ultima vreme s-a făcut remarcată doar prin comportamentul excentric, Britney Spears are parte de laude din partea criticilor muzicali după ce şi-a lansat primul album din ultimii patru ani, intitulat “Blackout”. Noul album a fost lansat pe 30 octombrie, cu două săptămîni mai devreme decît a fost programat, după ce mai multe piese au apărut pe Internet.

Chiar dacă albumul a fost întîmpinat cu descrieri variate, de la “triumfal” la “groaznic”, majoritatea criticilor sînt pozitive. “Britney Spears nu a reuşit să se piardă de paparazzi în decursul ultimelor luni, dar se pierde cu bucurie în muzica de pe noul album”, a scris criticul de la “USA Today”. Publicaţia “The New York Times” a calificat albumul drept “tonic şi fără remuşcări”, dar subliniază faptul că la acesta au lucrat foarte mulţi tehnicieni şi se întreabă care este implicarea reală a lui Britney Spears. Alţi critici sînt de părere că albumul îi ascunde personalitatea. “Pe numeroase melodii, vocea lui Britney este atît de lucrată că nici nu mai seamănă cu aceea a unei fiinţe umane”, a titrat “The New York Daily News”. “Dacă o păpuşă gonflabilă ar putea să cînte, aşa ar suna melodiile sale”, a continuat jurnalul. Dificultăţile personale cu care s-a confruntat cîntăreaţa de 25 de ani şi prestaţia dezastruoasă din timpul galei premiilor MTV Video Music de anul acesta i-au făcut pe mulţi critici să spună că Britney Spears şi-a încheiat deja cariera.

Veşti bune vin şi de la tribunal. Britney Spears a obţinut dreptul de a-şi vizita monitorizat, de trei ori pe săptămînă, băieţii. Condiţiile instanţei sînt să îndepărteze de la reşedinţa sa toate lucrurile sau piesele de mobilier care pot reprezenta un risc pentru copii, să îşi facă regulat teste anti-drog şi de alcoolemie. Instanţa nu a uitat să menţioneze şi faptul că băieţii pot circula cu maşina doar pe scaune speciale şi protejaţi de centură. Raportul făcut de monitorul instanţei cu ocazia vizitelor de pînă acum nu a fost deloc flatant pentru Britney Spears, a cărei casă a fost descrisă drept “haotică”. Totodată, monitorul a evidenţiat faptul că vedeta abia le-a vorbit copiilor săi şi nici măcar nu s-a jucat cu Sean Preston de doi ani şi Jayden James de un an.

Taguri articol

12