Un spot pentru Gillette, desemnat cea mai proastă reclamă din 2008

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Un spot pentru Gillette, desemnat cea mai proastă reclamă din 2008

Monden 13 Decembrie 2008 / 00:00 596 accesări

Un spot televizat pentru compania Gillette, care îi are ca protagonişti pe sportivii Thierry Henry, Tiger Woods şi Roger Federer, a fost ales cea mai proastă reclamă a anului, în Marea Britanie, într-un top realizat de o revistă de specialitate. ”Să reuneşti pentru un spot publicitar atacantul francez vedetă, campionul american la golf şi starul eleveţian al tenisului a costat, fără îndoială, Gillette, milioane de dolari, dar a fost o ocazie ratată, din cauza lipsei de creativitate şi şarm a autorilor”, a declarat Claire Beale, editor şef al publicaţiei ”Campaign”, care a realizat un top al celor mai proaste reclame din 2008. Versiunea britanică a reclamei îi arată pe cei trei sportivi, care declară că preferă să trăiască în prezent şi să nu se lege de lucrurile din trecut.

Pe locul al doilea în clasamentul celor mai proaste reclame se află una la marca britanică de ochelari de vedere SpecSavers, în care apare cîntăreaţa franceză Edith Piaf, interpretînd ”Je ne regrette rien”. Subtitrarea cu traducerea versurilor cunoscutei melodii sînt însă modificate, precizînd că Piaf are totuşi regretul de a nu-şi fi achiziţionat o pereche de ochelari marca SpecSavers, care costă doar 75 de lire. O reclamă pentru Renault s-a plasat pe poziţia a treia a topului celor mai neinspirate reclame. Varianta britanică a reclamei a apărut cu un dublaj al vocilor, efectuat cu un decalaj vizibil, fapt ce a determinat includerea spotului în acest clasament.

Taguri articol


12